Ruszyła kampania "Nigdy nie jeżdżę po alkoholu"
6 lipca rozpoczęła się kampania społeczna pod hasłem "Nigdy nie jeżdżę po alkoholu". Akcja ma służyć poprawie bezpieczeństwa na drogach poprzez promowanie całkowitej abstynencji wśród kierowców. W tym roku w Warszawie, Poznaniu, Gdyni i Lublinie pojawiły się również murale promujące trzeżwość za kierownicą.
"Odpowiedzialność, trzeżwość, bezpieczeństwo" to trzy główne hasła kampanii przygotowanej przez Komendę Główną Policji oraz Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. Kampania rozpoczęłą się na początku sezonu urlopowego z uwagi na większe nateżenie ruchu. Inicjatywa ta jest ukierunkowana na promocję całkowitej abstynecji wśród kierowców. W tym roku wielkoformatowe murale przypominające o odpowiedzialnośći jaka spoczywa na osobach kierujących pojawiły się w Warszawie, Poznaniu, Gdyni i Lublinie zaprojektowane i wykonane przez Europejską Fundację Kultury Miejskiej.
W ramach akcji kierowcom będą przekazywane naklejki z hasłem "Nigdy nie jeżdżę po alkoholu" do umieszczenia na tylnej szybie samochodu.
AK